Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığına bağlı Ceylanpınar İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından TİGEM işletmesi sahasında yürütülen önleyici kolluk devriyesi esnasında, fıstık bahçelerinde şüpheli hareketlerde bulunan 3 kişi tespit edildi. Jandarma ekiplerinin yaptığı kontrolde şahısların, fıstık aşı kalemi olarak adlandırılan ve aşılamada kullanılan toplam 174 adet kesilmiş fıstık dalını izinsiz şekilde aldıkları belirlendi. Şüpheliler, olay yerinde suçüstü yakalanarak gözaltına alındı.Yakalanan 3 şüpheli hakkında gerekli adli işlemlerin başlatıldığı öğrenildi. Ele geçirilen fıstık aşı kalemlerine ise muhafaza altına alınmak üzere el konuldu.

Ceylanpınar’da fıstık hırsızları yakalandı #sanliurfa hakkında detaylı bilgiler güncellenmektedir.